FAQ

Jak pakujemy?

wszystkie wysyłane przez nas paczki pakujemy w najwyższej jakości materiały pakowe:

  • Folia bąbelkowa stosowana jest do ochrony produktów;
  • Wypełniacze umieszczamy w paczkach, aby ustabilizować produkty w nich wysyłane;
  • Stosujemy jedynie kartony odporne na czynniki zewnętrzne;
  • Do zabezpieczenia kartonów używamy sprawdzonych taśm.

Na życzenie klienta możliwe jest dostosowanie opakowania do indywidualnych potrzeb.

Czy można zapakować produkty we własne opakowania?

Tak, na życzenie Klienta możemy zapakować towar zgodnie z polityką jego firmy. Istnieje
możliwość umieszczenia produktu w opakowaniach firmowych z dostosowanymi do marki
dodatkami.

Czy można dołożyć fakturę do paczki?

Do każdej paczki możemy dołączyć fakturę przesłaną nam przez Klienta. Istnieje również
możliwość zdalnego wystawiania faktur w imieniu zleceniodawcy przez naszych
pracowników.

Gdzie znajduje się magazyn?

Nasz magazyn znajduje się we Wschowie przy ulicy Plac Grunwaldu 16/1

W jaki sposób magazynowane są produkty?

Magazyn wyposażony jest w specjalistyczne regały magazynowe, na których umieszczane są
opakowania z produktami. Produkty o małych gabarytach pakowane są dodatkowo w
plastikowe pojemniki. Magazyn wyposażony jest w system klimatyzacyjny dzięki czemu
przechowywane w nim produkty nie są narażone na wilgoć ani nagłe zmiany temperatury.

Inwentaryzacja i stan magazynowy

Na wstępie naszej współpracy z klientem przeprowadzamy inwentaryzację przekazanych nam
produktów. Klient otrzymuje raport z inwentaryzacji. W okresie magazynowania i sprzedaży
przekazujemy co miesiąc informację o stanie magazynowym w postaci krótkiego raportu. Na
życzenie Klienta istnieje możliwość indywidualnego dostosowania rozwiązań dotyczących
inwentaryzacji i raportów magazynowych.

Zakończenie współpracy i rozliczenie produktów

W przypadku zakończenia współpracy z Parkingiem Paczek Klient otrzymuje raport z
rozliczeniem wszystkich produktów.

W jaki sposób realizowane są wysyłki

Zgodnie z życzeniem klienta paczki mogą być wysyłane za pomocą;

  • Przesyłki pocztowej;
  • Przesyłki kurierskiej;
  • Przesyłki kurierskiej za pobraniem;
  • Paczkomatów

Z jakich przewoźników korzystamy?

Nasza firma współpracuje z wieloma przewoźnikami. Na życzenie klienta dobieramy dla
niego najlepszą formę przesyłki towaru lub korzystamy z usług przewoźnika wskazanego nam
przez zleceniodawcę.

Czy istnieje możliwość wysyłki paczek za granicę?

Tak, wysyłamy paczki zarówno na terenie Polski jak i poza jej granice.

Czy magazyn Parking Paczek jest ubezpieczony?

Tak, magazyn wraz z wszystkimi towarami, które się w nim znajdują jest ubezpieczony.

Czy obsługujemy zwroty?

Tak. W każdym sklepie zdarzają się zwroty. Bierzemy to pod uwagę i zajmujemy się także
nimi. Zwroty dzielimy na dwa rodzaje;

  • Odstąpienie od umowy – wówczas stosujemy procedury zgodne z regulaminem
    klienta;
  • Nieodebranie przesyłki przez odbiorcę – jeśli przesyłka nie została z jakiegoś powodu
    odebrana przez klienta wówczas wraca ona do magazynu i zostaje przyjęta na stan.

Zarówno w przypadku odstąpienia od umowy jak i nieodebrania paczki przez odbiorcę
informujemy zleceniodawcę o takim fakcie.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close