FAQ

kontakt

Jak pakujemy?

wszystkie wysyłane przez nas paczki pakujemy w najwyższej jakości materiały pakowe:

  • Folia bąbelkowa stosowana jest do ochrony produktów;
  • Wypełniacze umieszczamy w paczkach, aby ustabilizować produkty w nich wysyłane;
  • Stosujemy jedynie kartony odporne na czynniki zewnętrzne;
  • Do zabezpieczenia kartonów używamy sprawdzonych taśm.

Na życzenie klienta możliwe jest dostosowanie opakowania do indywidualnych potrzeb.

Chętnie używamy ekologicznych produktów.

Czy można zapakować produkty we własne opakowania?

Tak, na życzenie Klienta możemy zapakować towar zgodnie z polityką jego firmy. Istnieje
możliwość umieszczenia produktu w opakowaniach firmowych z dostosowanymi do marki
dodatkami.

Czy można dołożyć fakturę do paczki?

Do każdej paczki możemy dołączyć fakturę przesłaną nam przez Klienta. Istnieje również
możliwość zdalnego wystawiania faktur w imieniu zleceniodawcy przez naszych
pracowników.

Gdzie znajduje się magazyn?

Nasz magazyn znajduje się we Wschowie przy ulicy Przyczyna Dolna 1 i Przyczyna Dolna 13.

W jaki sposób magazynowane są produkty?

Magazyn wyposażony jest w specjalistyczne regały magazynowe, na których umieszczane są
opakowania z produktami. Produkty o małych gabarytach pakowane są dodatkowo w
plastikowe pojemniki. Magazyn wyposażony jest w system klimatyzacyjny dzięki czemu
przechowywane w nim produkty nie są narażone na wilgoć ani nagłe zmiany temperatury.

Inwentaryzacja i stan magazynowy

Na wstępie naszej współpracy z klientem przeprowadzamy inwentaryzację przekazanych nam
produktów. Klient otrzymuje raport z inwentaryzacji. W okresie magazynowania i sprzedaży
przekazujemy co miesiąc informację o stanie magazynowym w postaci krótkiego raportu. Na
życzenie Klienta istnieje możliwość indywidualnego dostosowania rozwiązań dotyczących
inwentaryzacji i raportów magazynowych.

Zakończenie współpracy i rozliczenie produktów

W przypadku zakończenia współpracy z Parkingiem Paczek Klient otrzymuje raport z
rozliczeniem wszystkich produktów.

W jaki sposób realizowane są wysyłki

Zgodnie z życzeniem klienta paczki mogą być wysyłane za pomocą;

  • Przesyłki pocztowej;
  • Przesyłki kurierskiej;
  • Przesyłki kurierskiej za pobraniem;
  • Paczkomatów.

Z jakich przewoźników korzystamy?

Nasza firma współpracuje z wieloma przewoźnikami. Na życzenie klienta dobieramy dla
niego najlepszą formę przesyłki towaru lub korzystamy z usług przewoźnika wskazanego nam
przez zleceniodawcę.

Czy istnieje możliwość wysyłki paczek za granicę?

Tak, wysyłamy paczki zarówno na terenie Polski jak i poza jej granice.

Posiadając wysoką specjalizację w logistyce międzynarodowej możemy zaoferować relatywnie tanie przesyłki.

Czy magazyn Fulfillment Parking Paczek jest ubezpieczony?

Tak, magazyn wraz z wszystkimi towarami, które się w nim znajdują jest ubezpieczony.

Czy obsługujemy zwroty?

Tak. W każdym sklepie zdarzają się zwroty. Bierzemy to pod uwagę i zajmujemy się także
nimi. Zwroty dzielimy na dwa rodzaje;

  • Odstąpienie od umowy – wówczas stosujemy procedury zgodne z regulaminem
    klienta;
  • Nieodebranie przesyłki przez odbiorcę – jeśli przesyłka nie została z jakiegoś powodu
    odebrana przez klienta wówczas wraca ona do magazynu i zostaje przyjęta na stan.

Zarówno w przypadku odstąpienia od umowy jak i nieodebrania paczki przez odbiorcę
informujemy zleceniodawcę o takim fakcie.

 

Fulfillment Poland – Parking Paczek – to sprawdzony partner w logistyce e-sklepów i magazynie dystrybucyjnym dla branży e-commerce.

KONTAKT

Zapraszamy do rozmowy.

Biuro

Telefon : +48 501 486 584
Mail: biuro@parkingpaczek.pl

Magazyn e-commerce

Przyczyna Dolna 13
67-400 Wschowa
Telefon : +48 505 679 562
Mail: kontakt@parkingpaczek.pl


Wiadomość
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w związku z Polityką prywatności

Poradnik ecommerce

Ecommerce 2024 – wyzwania i trendy

2024-01-31

Ecommerce niewątpliwie stał się jednym z ważniejszych elementów światowej gospodarki. Od czasu, kiedy Internet zrewolucjonizował świat, zmieniło się r..

Czytaj więcej..

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

2023-12-24

Drodzy Klienci, Współpracownicy, Kontrahenci, Osoby, które odwiedzają nas regularnie, od czasu do czasu oraz Wszyscy, którzy ot tak, po prostu, cieszą..

Czytaj więcej..

Cross border w ecommerce

2023-11-30

Cross border w ecomerce należy rozumieć jako sprzedaż za granicę. Innymi słowy mówimy o sytuacji, w której e-sklep posiada produkty, kupowane przez Kl..

Czytaj więcej..