Ecommerce niewątpliwie stał się jednym z ważniejszych elementów światowej gospodarki. Od czasu, kiedy Internet zrewolucjonizował świat, zmieniło się r..
Drodzy Klienci, Współpracownicy, Kontrahenci, Osoby, które odwiedzają nas regularnie, od czasu do czasu oraz Wszyscy, którzy ot tak, po prostu, cieszą..
Cross border w ecomerce należy rozumieć jako sprzedaż za granicę. Innymi słowy mówimy o sytuacji, w której e-sklep posiada produkty, kupowane przez Kl..
Najnowsze badania rynku e-commerce przewidują, że w ciągu najbliższych pięciu lat e-sprzedawcy jeszcze częściej niż do tej pory decydować się będą na..
Logistyka fulfilment, w której specjalizuje się Parking Paczek była przez nas wielokrotnie omawiana. Tym razem zajmiemy się pojęciem cross-docking, kt..
Fulfilment, czyli kompleksowa usługa dedykowana sklepom internetowym składa się z kilku istotnych czynności. Należą do nich magazynowanie, pakowanie,..
Przejście ze sprzedaży offline na handel elektroniczny, to jeden z większych efektów współczesnego rozwoju technologii. Dzięki temu logistyka ecommerc..
Fulfilment i e-commerce, czyli obsługa logistyczna handlu elektronicznego, to dwie strony tego samego medalu. W 2020 roku wartość rynku e-commerce B2C..
Niestandardowy fulfilment w branży ecommerce to jedna z ważniejszych propozycji w sprzedaży online. Przypomnijmy, że fulfilment, to obsługa logistyczn..
Fulfillment to proces realizacji zamówień od momentu zakupu przez klienta towaru aż do momentu dostarczenia przesyłki. Dla sklepu internetowego jest t..
3PL (Third Party Logistics) ecommerce, to inaczej logistyka firm trzecich w handlu elektronicznym. W tradycyjnym ujęciu modeli logistycznych spotkamy..
Fulfilment ecommerce, czyli pełna obsługa logistyczna, wspierająca sprzedaż internetową, to połączenie dwóch oddzielnych aktywności, które mają ten sa..
Z doświadczenia Parkingu Paczek wynika, że magazyn dystrybucyjny dla ecommerce jest najlepszym rozwiązaniem dla każdego rodzaju firmy, która zamierza..
Fulfilment dla sklepów internetowych dedykowany jest małym e-sklepom, jak i dużym. Opłaca się w każdym przypadku. Ecommerce rozwija się w tempie ekspr..
Fulfillment center to nic innego, jak centrum logistyczne, które realizuje usługi dla swoich klientów. Innymi słowy jest to magazyn, który wykonuje za..
Fulfillment Polska, to w sumie ta część działalności branży ecommerce, którą zajmuje się Parking Paczek. W prasie, poświęconej tej tematyce, spotkamy..
Fulfillment dla self-publishing należy rozumieć, jako obsługę zamówień książek, broszur lub płyt wydanych przez ich autorów. Jest to usługa, która odp..
Obsługa klienta w eCommerce, to sprawa czysto praktyczna, a pomimo tego, poświęcimy jej nieco czasu w tym wpisie, dzieląc się swoimi doświadczeniami,..
Outsourcing w ecommerce mówiąc najprościej ma miejsce wtedy, kiedy właściciel e-sklepu dochodzi do wniosku, że jego biznes będzie działał lepiej, jeże..
Najnowsze badania branży e-commerce pokazują, że pandemia miała wpływ na większy rozwój sprzedaży internetowej. W Polsce nawet 84% internautów podejmo..
Można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że długi ogon w e-commerce jest powszechnie znany w branży za sprawą dwóch firm – Amazona i Netflixa. Ich d..
Truizmem będzie jeżeli powiemy, że większość klientów, zamawiając produkt drogą elektroniczną, liczy na to, że towar dotrze do nich w ekspresowym temp..
Konwersja w e-commerce ma ogromne znaczenie. Dzięki niej mamy wiedzę, jak ruch klientów w sklepie internetowym przekłada się na sprzedaż. Nie będzie p..
W e-commerce funkcjonuje kilka rozwiązań logistycznych, które umożliwiają przekazanie zamówionego towaru do klienta. Wśród nich znajduje się cross-doc..
Cross-selling i up-selling w sprzedaży internetowej mają ogromne znaczenie, ponieważ są to narzędzia, które uruchamiają się w momencie, kiedy klient z..
Jeżeli przejrzymy artykuły i publikacje na temat reklamy w e-commerce, które pojawiły się na przestrzeni ostatnich lat, dojdziemy do wniosku, że istni..
W tym wpisie poruszymy trzy ważne aspekty, związane z e-commerce. Będą to sprzedaż, proces zakupowy oraz reklama i marketing. Wszystkie te zagadnienia..
Obsługa klienta w e-commerce, to jeden z ważniejszych aspektów internetowego biznesu. I nawet jeżeli powiemy sobie, że osoba kupująca w modelu tradycy..
Wszystkie badania wskazują, że wartość rynku handlu internetowego w Polsce rośnie z roku na rok. Można z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że wzros..
Może się zdarzyć, że magazyn, jakim dysponujemy w sprzedaży internetowej, przestaje nam wystarczać. Jeżeli tak jest, to znaczy, że nasz e-biznes się r..
Nie jest tajemnicą, że e-commerce świetnie sobie radzi w sprzedaży międzynarodowej. Dla osoby, która zamawia produkt z Niemiec, Norwegii, czy Holandii..
Modele logistyczne – fulfillment, dropshipping, własny magazyn Na rynku dostępnych jest wiele informacji, które sprzedaż internetową odzierają z tajem..
Na pytanie co sprzedawać w sklepie internetowym jest wiele odpowiedzi. Dużo zależy od tego, czy zaczynamy swoją przygodę z e-commerce, czy chcemy posz..
Jeżeli podjęliśmy decyzję o prowadzeniu sklepu internetowego, spotkamy się z informacjami, które będą nas przekonywać, że część pracy, jaką wkładamy w..
Każda firma marzy o tym, aby zdobyć przewagą nad pozostałymi. Nie ma na to jakiegoś ściśle określonego wzoru. Są natomiast praktyki, które pozwalają u..
Koszty magazynowania towaru – jak sobie z nimi poradzić Im większa sprzedaż w sklepie internetowym, tym zapewne rośnie satysfakcja z rozwoju własnego..
Konfekcjonowanie to pojęcie, z którym często będziemy spotkać się w branży e-commerce. W tradycyjnym jego rozumieniu, rozumielibyśmy tę czynność, jako..
E-commerce kojarzy się z dwoma rynkami biznesowymi. Pierwszy z nich, który narzuca się naturalnie, to Business to Client – B2C. Polega na relacjach, j..
Często zamawiamy konkretny produkt w czwartek lub piątek, zastanawiając się, czy istnieje możliwość, że dotrze on w sobotę, a może nawet w niedzielę...
Nie ma wątpliwości, że jedną z najbardziej popularnych platform sprzedażowych jest Amazon. Wystarczy podać liczby, żeby się o tym przekonać – 310 mili..
Program magazynowy, to jeden z głównych elementów sklepu internetowego? Czy jest niezbędny? Czy można prowadzić handel elektroniczny bez systemu magaz..
Żeby dobrze urządzić magazyn sklepu internetowego, musimy poznać specyfikę jego logistyki. Różni się ona od tradycyjnego modelu. Tutaj liczy się szybk..
Sprzedaż w Internecie to nie jedyny aspekt handlu E-commerce. Jego dopełnieniem jest Fulfillment, czyli obsługa logistyczna zamówień, która we współcz..
Na przykład logistyka międzynarodowa i wszystko, co jest z nią związane – wybór odpowiedniego operatora, pakowanie towaru, wybór płatności, czy kontak..
Fulfillment Polska, to w sumie ta część działalności branży ecommerce, którą zajmuje się Parking Paczek. W prasie, poświęconej tej tematyce, spotkamy..
W sklepach realnych towar ma swoje miejsce na półkach a jeśli jest go więcej umieszczany jest w magazynie e-commerce, który znajduje się najczęściej n..
Sklep internetowy to dobry pomysł na biznes, ale zanim postanowisz go otworzyć musisz dobrze przemyśleć wszystkie za i przeciw. Wbrew pozorom prowadze..
Jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy Internet był zaledwie w powijakach znalezienie pracy dla niektórych ludzi graniczyło z cudem. Mamy wychowujące dz..
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.