Ecommerce 2024 – wyzwania i trendy

Czytaj Dalej

W tym poradniku:

  • Ecommerce 2024 – zjawisko Re-commerce
  • Ecommerce 2024 – przejrzystość łańcucha dostaw
  • Ecommerce 2024 – fulfilment i jego rola

Ecommerce niewątpliwie stał się jednym z ważniejszych elementów światowej gospodarki. Od czasu, kiedy Internet zrewolucjonizował świat, zmieniło się również podejście do handlu. To z kolei nieustannie ewoluuje, by sprawnie i szybko docierać ze swoją ofertą do Klientów. Pomocny w tym jest fulfilment, który również nie odstaje w tym zakresie. Parking Paczek od początku swojej działalności postawił na logistykę zewnętrzną, która wspiera handel elektroniczny i pozwala mu się rozwijać. Nowy rok dla wszystkich, również dla nas, jest kolejnym etapem, gdzie będziemy uważnie przyglądać się nowym trendom w interesującej nas branży. Żyjemy w czasie ekspresowych zmian, za którymi należy podążać, by nie stracić z oczu celu. Zapraszamy więc na krótki przegląd największych wyzwań 2024 roku w ecommerce i fulfilment.

Współpraca z Parking Paczek – zapraszamy do kontaktu

Handel elektroniczny nie ma dla nas tajemnic. Dzieje się tak ponieważ z jednej strony zaczynaliśmy od ecommerce, poznając ten rynek od podszewki. Jednocześnie od dobrych kilku lat zajmujemy się logistyką sklepów internetowych, co oznacza, że magazynujemy towary, przygotowujemy przesyłki,  przekazujemy je kurierom, obsługujemy zwroty i reklamacje. Jeżeli szukasz sprawdzonego partnera dla swojego e-handlu, doświadczonego, zatrudniającego specjalistów, to dobrze trafiłeś. Spotkajmy się i porozmawiajmy o konkretach. Zaufało nam sporo firm, z którymi współpracujemy do dzisiaj. Mamy wszystko, co potrzebne jest, by sprawnie i profesjonalnie obsługiwać e-sklepy. Fulfilment w naszym wydaniu to obsługa sklepów internetowych i wysyłka przesyłek do polskich, europejskich i światowych Klientów. Jednocześnie działamy elastycznie, dostosowując się do potrzeb właścicieli e-sklepów i odbiorców przesyłek. Zdajemy sobie sprawę, że dbałość o Klienta, to priorytet i w żaden sposób nie można tracić tego z oczu. Zamówione produkty wychodzą z naszego magazynu tego samego dnia. Dostosowujemy kompletację towarów zgodnie ze specyfiką e-firm. Zapraszamy do kontaktu:

Magazyn e-commerce

Przyczyna Dolna 1
67-400 Wschowa
Telefon : +48 505 679 562
Mail: kontakt@parkingpaczek.pl

Biuro ParkingPaczek

Telefon : +48 501 486 584

Mail: biuro@parkingpaczek.pl

Ecommerce 2024 – zjawisko Re-commerce

Jedną z rozwijających się gałęzi ecommerce 2024 na pewno będzie handel rzeczami używanymi, zwanym Re-ecommerce. Każdy chyba jest zorientowany na czym on polega. W swojej najprostszej odsłonie mamy do czynienia z miejscem w sieci, w której osoby, wystawiają do sprzedaży rzeczy, które są im niepotrzebne, z których wyrośli, które zamierzają wymienić, ale wciąż nadają się do użytkowania lub mają wartość sentymentalną dla różnego rodzaju koneserów. W tradycyjnym ujęciu przypominają one popularne i wciąż spotykane w Polsce tzw. pchle targi lub garażówki, gdzie lokalna społeczność w wyznaczonym do tego miejscu oferuje sprzedaż rzeczy, których już nie używa. Ma to swoje plusy, niemniej re-commerce działa rzecz jasna na szerszą skalę. Zatem możliwości znalezienia czegoś dla siebie są tutaj zdecydowanie większe. Uważa się, że w ramach handlu elektronicznego sprzedaż rzeczy używanych będzie rosnąć w siłę z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że mamy do czynienia z globalnym trendem, nawołującym do ograniczania się konsumenckiego. Zamiast kupić nową rzecz, kup używaną – nawołują specjaliści od recommerce. Jednocześnie alarmistyczne hasła ekologów i osób od zasobów naturalnych również wspierają ten rodzaj sprzedaży. To nie znaczy rzecz jasna, że zdominuje on handel elektroniczny, niemniej uważa się, że jego gałąź w postaci sprzedaży rzeczy używanych ma jeszcze wiele do zaoferowania i podobnie, jak ecommerce będzie starała się o jak największy wpływ na konsumenta.

Nie jest to jedyna odsłona re-commerce. Mamy do czynienia również z firmami, które specjalizują się w sprzedaży rzeczy używanych, ustalając jednocześnie ceny rynkowe dla tych sprzętów, akcesoriów itp., którymi handlują. Jest to zresztą jeden z ciekawszych zabiegów marketingowych. Widoczny szczególnie w branży elektronicznej. Tutaj spotykamy się z sytuacją, że firmy odkupują nawet zużyty sprzęt, dając jednocześnie zniżkę na zakup nowego. Czym to jest podyktowane? Nie ma wątpliwości, że jest to wynik dużej konkurencji na rynku. Żeby się czymś wyróżnić i skusić klienta, firmy próbują różnych rozwiązań, które w efekcie pozwalają im udostępniać nowsze modele swojego asortymentu.

Z bardziej popularnych zjawisk w re-commerce warto zwrócić uwagę również na to, że firmy odkupują w miarę użyteczny sprzęt od Klientów, następnie poddają go solidnej renowacji i sprzedają z zyskiem.

Każda z tych form re-commerce w 2024 roku będzie – zgodnie z przewidywaniami specjalistów od ecommerce – rozwijać się i uważa się, że póki co nie wyczerpały one swoich możliwości.

PARKINGPACZEK OFERUJE
KOMPLEKSOWĄ OBSLUGĘ


Już dzisiaj dowiedz się jak możemy Ci pomóc!
KONTAKT

Ecommerce 2024 – przejrzystość łańcucha dostaw

Ecommerce 2024 pogłębi w opinii analityków handlu elektronicznego wymagania klientów w zakresie śledzenia przesyłek. Jest to dzisiaj już standard, istotne jednak jest, że firmy upatrują w tym względzie możliwość pokonania konkurencji. W jaki sposób? Otóż chodzi o to, by za sprawą dostępu do coraz to nowszych rozwiązań technologicznych, ułatwić konsumentom dostęp do niemal najdrobniejszych szczegółów, związanych z łańcuchem dostaw. Nie wystarczy już informacja, że przysyłka została nadana, odebrana przez kuriera i przewidywane jej dostarczenie będzie miało miejsce w konkretny dzień. W wielu branżach klienci oczekują bardziej szczegółowych informacji, które skądinąd są im dostarczane. Dotyczą one temperatury, bezpieczeństwa, możliwych problemów z dostarczeniem przesyłki, a nawet tego, jaki jest aktualnie ich stan. Firmy, które oferują tego rodzaju usługi w zakresie przyciągają wymagających pod tym względem konsumentów i stają się przez to atrakcyjniejsze na rynku.

Widać na tym przykładzie, że ecommerce na każdym możliwym etapie stara się ulepszyć zakres, a przede wszystkim jakość dostarczania przesyłek. Im bardziej jest on zaawansowany i szczegółowy, tym ciekawszy dla Klienta. Jest to model, którego rozwój jest widoczny w branży ecommerce. Podnoszenie w ten sposób swojej oferty przewozowej staje się jednym z ważniejszych argumentów w wyborze przewoźnika.

Ecommerce 2024 – fulfilment i jego rola

Znaczenie fulfilment w ecommerce rośnie z roku na rok. Co do tego nie ma wątpliwości. Jest wiele powodów, dla których tak właśnie się dzieje. Niewątpliwie decyduje o tym konkurencyjność. Handel elektroniczny to w dużej mierze staranie o to, by przyciągnąć uwagę konsumenta. Wybór przed jakim stoją potencjalni klienci jest ogromny w tej branży. Widoczne jest również zdecydowanie inne zachowanie konsumentów niż w sprzedaży tradycyjnej. Każda niepewność, jaka pojawia się po stronie klienta, zbyt skomplikowana forma zakupu, nieczytelny interfejs i wiele jeszcze innych rzeczy powodują, że jeżeli nie tu, to w innym miejscu kupujący znajdą to, co sobie zaplanowali. Na tym tle trzeba więc dbać o każdy szczegół, co nie zawsze jest możliwe dla e-sklepu, mającego na głowie wiele innych sfer swojej działalności. I tutaj z pomocą przychodzi outsourcing logistyczny ze skompletowaną grupą specjalistów, obsługujących zakupy, jak również zwroty i reklamacje.

Z 3PL związane są zresztą inne formy udogodnień tak dla klientów, jak dla e-sprzedawców. Po pierwsze e-sklepy mają większą elastyczność na poziomie oferty sprzedażowej. Fulfilment jest tutaj gwarancją magazynowania towaru i szybkiej reakcji na zamówienia, składane przez klienta. Dzięki temu można zejść z kosztów, czy to magazynowych, czy związanych z zatrudnieniem osób i skupić się na ulepszaniu innych form, związanych z ecommerce. Warto pamiętać, że najczęściej zewnętrzni operatorzy logistyczni obsługują więcej niż jeden sklep internetowy. To daje im tę przewagę, że zbierają doświadczenie z klientami, interesującymi się różnymi branżami. Doskonale też orientują się w ich specyfice i w tym, co dla danej grupy konsumentów jest ważne i na co w efekcie trzeba zwrócić uwagę. Jednocześnie coś, co sprawdza się w sprzedaży produktów jednego e-sklepu może być pomocne dla zupełnie innego wariantu sprzedażowego. W ten sposób fulfilment zbiera doświadczenie w kontakcie z klientem o dużo większym zasięgu i znaczeniu niż ma to miejsce w obrębie jednego asortymentu.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Dowiesz się więcej, kontaktując się z nami:

Magazyn e-commerce

Przyczyna Dolna 1
67-400 Wschowa
Telefon : +48 505 679 562
Mail: kontakt@parkingpaczek.pl

Biuro ParkingPaczek

Telefon : +48 501 486 584
Mail: biuro@parkingpaczek.pl

KONTAKT

Zapraszamy do rozmowy.

Biuro

Telefon : +48 501 486 584
Mail: biuro@parkingpaczek.pl

Magazyn e-commerce

Przyczyna Dolna 13
67-400 Wschowa
Telefon : +48 505 679 562
Mail: kontakt@parkingpaczek.pl


Wiadomość
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w związku z Polityką prywatności

Poradnik ecommerce

Ecommerce 2024 – wyzwania i trendy

2024-01-31

Ecommerce niewątpliwie stał się jednym z ważniejszych elementów światowej gospodarki. Od czasu, kiedy Internet zrewolucjonizował świat, zmieniło się r..

Czytaj więcej..

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

2023-12-24

Drodzy Klienci, Współpracownicy, Kontrahenci, Osoby, które odwiedzają nas regularnie, od czasu do czasu oraz Wszyscy, którzy ot tak, po prostu, cieszą..

Czytaj więcej..

Cross border w ecommerce

2023-11-30

Cross border w ecomerce należy rozumieć jako sprzedaż za granicę. Innymi słowy mówimy o sytuacji, w której e-sklep posiada produkty, kupowane przez Kl..

Czytaj więcej..